هیچکس نمی‌تواند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعدی کند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: هیچکس نمی‌تواند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعدی کند

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: همانطور که دشمن نتوانست در جنگ ۸ ساله در مرزها و شهرهای ما بماند در حال حاضر نیز هیچکس نمی تواند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعدی داشته باشد.

 

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین وفا رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در منطقه رزمایش بیت المقدس 27 طی سخنانی گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران قدم به قدم با کارکنان نیروی زمینی ارتش در دفاع از مرزهای کشور حضور دارد. انجام امور فرهنگی در نیروی زمینی ارتش برعهده اداره عقیدتی سیاسی است و ما از خط مشی اداره عقیدتی سیاسی استفاده کرده و سعی می کنیم تمامی برنامه های فرهنگی را برای کارکنان نیروی زمینی ارتش به کاملترین شکل انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در رزمایش بیت المقدس 27  به موفقیت کامل رسید، گفت: وقتی فرماندهان و مسئولین برنامه رزمایش را برای ما می فرستند یک پیوست فرهنگی نیز برای آن در نظر می گیرند که اجرای این پیوست بر عهده عقیدتی سیاسی است.

 

وفا در ادامه به نقش قدرت ایمان در پیروزی رزمندگان اشاره کرد و گفت: در تمامی میادین، آموزش ها و رزمایش ها حرف اول را قدرت ایمان می زند. هر جا ایمان وجود دارد درخشش نیز وجود دارد. در همه رزمایش ها که کار با قدرت هرچه تمام تر انجام می شود توسط ایمان قوی سربازان به ثمر می رسد.

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش ادامه داد: امروز در همه پادگان‌ها نمازهای جماعت، کلاس‌های عقیدتی سیاسی جهت تعالی دین و معنویت، کلاس‌های قرآن، نماز و کلاس های بصیرت برای خانواده کارکنان برگزار می شود. همچنین روزهای سه شنبه در سطح نیروی زمینی ارتش 4 هزار کلاس قرآن برپا می‌شود که یکی از معجزات خداوند است که در گذشته غربی ها در اینجا حضور داشتند اما حال این قرآن است که در یگان‌های ما حضور دارد.

 

وفا در پایان سخنانش اظهار داشت: ما یک جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشته‌ایم و تمامی شرق و غرب دست به دست هم دادند و باز نتوانستند حتی یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را بگیرند. همان 8 سال برای ما یک تجربه بزرگ است. همانطور که دشمن نتوانست در مرزها و شهرهای ما بماند در حال حاضر نیز هیچکس نمی تواند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعدی داشته باشد. امروز با اتحاد و همدلی و همزبانی که در سطح نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد ایران امن‌ترین کشور در منطقه است و این برای همه افتخار بزرگی است.

 

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا